Претражи

уторак, 22. фебруар 2011.

Dzoni

Volecemo ga i kad bude izgledao ovako.
Dobro,mozda i necemo..
Iako je snimio Turistu sa Andjelinom i dalje ga volim.
Jer on je cool.On je prelep,boja glasa da se najezis i sta god dodirne pretvara se u zlato:)
Njegovu zenu sa razdvojenim zubicima naravno ne volim.Ima ogromno celo i plasi malu decu,ali on valjda zna sto ju je izabrao.
Sad mi je zao sto se nisam zadesila u Drvengradu kad je bio kod Kuste,da mi zasvira na uvce.Verovatno bi mi odredili dozivotnu zabranu prilaska coveku na manje od kilometar..
Ko god nije neka odgleda nekad neki od sledecih filmova: Cry baby
Edvard makazoruki
Doni Brasco
Blow
Cokolada mmmmmmmmmmmm
Scena u kojoj place u filmu The Man who cried je jedna od najintenzivnijih za mene u filmskoj istoriji.
Veliki sam poklonik njegovog lika i dela,cesto to zvuci kao opsesija tinejdzerke ali covek to zasluzuje.
Hvala mu sto postoji!

Нема коментара:

Постави коментар