Претражи

понедељак, 21. фебруар 2011.

Alverde

Kazu da je prirodna kozmetika,ne znam da li je to u potpunosti tacno,ali definitivno cena mi prija. A to u Srbiji znaci mnogo. Evo nekih proizvoda koji ce uci u istoriju i koje ce dugo pominjati devojke:
Ova gore slicica predstavlja stvar koju prizeljkuju mnoge devojke u Bg,pudera u prahu nema kod nas dok ja ovo pisem i molimo se da ce nam ponovo stici. Porucujemo dragim nam Nemcima:dajte nam da se mazemo,bilo je jeftino a exttra!Meni je njihov gel za ciscenje lica od algi dugo bio najbolji drug,i opet bih ga kupila,cisto sam htela da promenim malo. Kazu da baza za senke ne valja nista,bilo bi malo mnogo da bas sve valja,inace ne bi niko kupovao Artdeco malo skuplju varijantu:)Pena za ciscenje lica za osetljivu kozu je stvarno kao svila,i odgovara svima!
A evo sta nam stize ovih dana
Kazu mi da su nova rumenila boli glava,kao i senke zato devojke,trk u DM,dok se ne razgrabi,jer kao sto to uvek biva sa svim sto valja u Srbiji,ono sto je fino i jeftino,brzo ga nestane:)Bar dok ja ne provalim da uopste postoji..

Нема коментара:

Постави коментар