Претражи

уторак, 22. фебруар 2011.

Stres


Kazu da kad su pod stresom ljudi zaboravljaju. Recimo cuju losu vest i kvrc-blokada u mozgu. Ne znas ni gde su ti kljucevi od stana a kamoli sta si krenuo da uradis.I kazu da se to moze desiti svima.Onima koji drze govore svakodnevno ili predaju negde moze se desiti da pred sledeci nastup dozive fijasko.Mozak valjda salje signale da treba da se brani tako sto ce pobeci.Sto ce reci da nam je svima u kodu zapisano da budemo kukavice?Jos kad se nama zenama to pomesa sa drmanjem hormona-opsti haos.Nama jednom mesecno barem stres ne gine.Ali nama taj estrogen pomaze,brani nas i mi se borimo.Daljim logickim rasudjivanjem zakljucujemo dasu muskarci kukavice. Jer oni tog estrogena nemaju toliko. Oni koji ga imaju su u zescem problemu ali neke druge prirode:)
Od nekih stresova se doduse ne mozemo braniti

Muskarac je pod stresom kad se zensko izdere na njega.Zato nece zapamtiti sta smo mu rekli da kupi kad smo ga poslale u prodavnicu. Umesto kreme kupice sampon,totalna blokada.Kad je svoju dragu upoznao takodje je preziveo stres-zato taj datum nece zapamtiti.I nece joj kupiti nista na godisnjicu!I mi se na to prosto naviknemo.Jer mi jedino pod stresom funkcionisemo,nema opustanja.I ja sam zensko,ali pamtim imena glumaca u svakom filmu koji pogledam,pamtim koji je glavni grad Sirije iako mi ta informacija nije od bog zna kakvog znacaja u zivotu.Zato sifre za sajtove gde se registrujem da upamtim ne mogu pa da me ubijes.Eto na mene navodno stres ne utice,zato pamtim samo nebitne stvari,jao opet sam pod stresom..

Нема коментара:

Постави коментар