Претражи

уторак, 22. фебруар 2011.

Things I would like to have part I

MAC je tiha patnja nas Srpkinja,jer kod nas ga jos uvek nema..
Postoji najpoznatija fals kozmetika negde u unutrasnjosti ali to necu ni da komentarisem.Mogu i ja da kupim Golden rose i da nalepim preko MAC i da ga prodajem za pet puta vise para.
Ovu slikicu sam stavila jer su to bas moje boje. Samo to koristim za usne,za mene crveni karmin ne postoji a bas ovakve boje preferiram na usnama.Zato zarko zelim ako je moguce sva tri...
Bourjois je uzasno postala popularna marka kod nas,valjda su cene jos uvek podnosljive,meni se svidja sastav ovog pudercica.Divna je ideja da ubace vocni koktel u sastav i verovatno ce vecini prijati.Ovaj serum ima pumpicu i bice praktican za nanosenje.Kazu da ima puuno nijansi,sto ce reci za svakog ponesto,divno!


Zelim ove boje,jako su hvaljene ove senkice i ovo su bas "nosive"boje za svaki dan.




 Ova maskara treba da je cudo od maskare,valjalo bi to probati. Meni su uglavnom sve isto,fino je kad ti bog da normalne trepavice pa ne treba ulagati previse bar u to:)Ali o ovoj samo hvalospevi:

"Ima izrazito crnu nijansu koja trepavicama daje onaj dramatični "it" look, sa samo dva nanosa moje trepavice čak diraju obrve koliko su produžene, postojanost je izvrsna, meni bez pomaka, trusenja, razmazivanja stoji od jutra do navečer. Maskara se ne preslikava na kapke, razdvaja sve trepavice, te naglašava one za koje nisam znala niti da ih imam :))"
Ufff,ja nemam nista...

Нема коментара:

Постави коментар