Претражи

недеља, 20. фебруар 2011.

Njeno velicanstvo-ZENA

Ogledalo je najgori neprijatelj svake zene. Da ne stavljam naglasak na ono sa uvelicavajucim staklom.
OK, budimo se svakog jutra,ustajemo(ko na koju nogu stigne) i pravac kupatilo.Kad tamo-ogledalo.Podbulo lice nepoznate osobe nas posmatra.I sta sad?Za deset minuta treba biti na vratima,svez,namirisan i ako je moguce ocesljan.Mi zene smo u tim situacijama neprikosnovene. Tada se vidi nasa prednost u odnosu na muskarce.Brzinom svetlosti na sebe nabacimo slojeve sminke iako cemo se do podneva pedeset puta ogledati,i bar jos toliko puta popraviti sve sto stoji na licu.Ali jutarnji ritual se mora proci..Hvala bogu na blagodetima kozmeticke industrije..Jer niko se ne budi prelep.Ili skoro niko.I Sindi Kraford ne bi dozvolila da je uslikaju u prvim minutima posle budjenja.Dobro,ona ne bi dozvolila ni bubuljicu na licu da joj uoce ali to je vec stvar licnog marketinga.Svako moze biti lep ako to odluci tog jutra,to je poenta ove price..
Ja se ujutru ne umivam.Nasa voda je puna kamenca i ja sam odlucila da svoju kozu postedim toga ponekad.Znam da bi svako sad rekao da je tesko razbuditi se bez mlaza sto hladnije vode,ali sve se moze kad se hoce.Umijem svoje krmeljcice da razbistrim okice a za ostalo bas me briga.Volela bih da imam dovoljno novca da se kupam u Evianu svaki dan ali nemam.Zato ponekad biram da ostanem musava kad ce ionako leci kasnije puder..I posle moj dragi kaze da sam previse uredna.Hm,bolje je da za njega neke stvari ostanu tajna.Mi zene smo za njih ionako vecita enigma.Oni ne razumeju nase cetkice jer ne znaju cemu to sluzi,vecina stvarcica ih podseca na srednjovekovne sprave za mucenje.Sto bi im onda bilo sta objasnjavali?Moj muskarac ne razume da ja danas stavljam masku za pore,sutra za bore,prekosutra za..pa ne znam ni ja ali smislicu.
Ja ne stavljam svasta na lice.To sam naucila sa 13 godina jos kad sam muku mucila sa pubertetskom kozom i shvatila sam da je bitno da ne diram lice rukama.Malo mi je gadno,iskreno,i mobilni kad treba da prislonim uz obraz ali bas toliki frik jos nisam postala.I uz sve napore nekako koza ne daje pravi odgovor.Sto se vise opterecujem,ne daje mi neki prelepi sjaj koji bi trebao biti posledica tolikog truda.Ali to je borba svakodnevna i da imam savrsenu kozu sa cim bih se baktala drugo pred spavanje..hm,izmedju ostalog:)Zene smo,tim se dicimo,imamo mnoge prednosti pa iskoristimo sve sto mozemo!

Нема коментара:

Постави коментар