Претражи

четвртак, 25. август 2011.

Things I would like to have part (who counts..)

I need something sensual for new season..

 My dear ladies,Lisca is our great friend:)
Imaju svasta u novoj kolekciji,interesantni su mi smart-memory bras,sta god to znacilo..Kod mene bi mu memorija bila prazna..
Onda sledeca stavka za jesen-baloner!
Bezvremeni komad koji svi volimo,a ja bih upravo crni ovakav
Na tajnim zadacima sam stalno..
I sa cipelama sam tanka,kao i uvek,treba mi dobar par jesenjih cizmica..
E ove su blesave skroz
I naravno par uzdaha za Louboutina..a ionako od vrucine ne disem kako valja
Jos da nadjem sponzora . . .

2 коментара:

  1. ove tapestry print wedges :D sa Asosa neću nikad prežaliti..za dva dana su se rasprodale u mojoj veličini :( ako naručuješ sa wholesale obavezno veći broj naruči!

    ОдговориИзбриши