Претражи

недеља, 28. август 2011.

Ja sam sa 10 jurila za loptom..

Ali bukvalno!Kao sto rekoh u naslovu,kada sam imala deset godina isla sam u osnovnu skolu i igrala fudbal sa decacima iz kraja.Takva je bila ekipa,lutke mi nikad nisu bile zanimljive pa je prosto prirodan tok stvari uredio moje detinjstvo.Ali ove sa lutkama ne osudjujem ni malo kad pogledam fotke ove devojcice o kojoj zelim da pisem.U redu je poigrati se sa Barbikom kad imas deset a ne da te napucaju,utegnu,stave tonu sminke i slikaju za ..Vogue
Alo,roditelji?!!Gde vam je dete sa deset godina?Sta ce sa 11,da smrce po zabavama sa Kejt,Paris i kompanijom?Smejala sam se decici koju onako fino udese za paradiranje u skolici pa masnice u kosi,ovo ono ali to je sve nista naspram ovoga..Ovo je bizarno i neko mora da stane na put ovakvim stvarima!
Mala se zove Thylane Lena Rose Blondeau,iz Francuske je.Samo ukucajte ovo ime u Google pa vidite par clanaka,ja se najezila a za druge ne znam..ali kad vidim ovako nesto prosto ne mogu da ne prokomentarisem.Sad shvatam da sam imala divno detinjstvo..
Evo da se vide i stikle malo bolje..

10 коментара:

  1. Samo što ona nažalost nije jedina,ima ih još,koju godinu starije, možda manje provokativno obučene ali i dalje u istoj poziciji kao Lena,... možeš pogledati ovde, pa ako te zanima tražiti dalje.
    pozz :)
    http://lovestylemagic.blogspot.com/2011/08/kids-and-fashion.html

    ОдговориИзбриши
  2. Valjda negde mora da se povuce granica,hvala,draga,pozz

    ОдговориИзбриши
  3. una modelo un poco joven, pero unas fotos muy bonitas!!!!

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. da da da,ovo je bas grozno,vec sam se 2 puta bavila ovom tematikom,covece one debele amerikanke za ona takmicenja sva ubrizgavaju osmogodisnjoj deci botox!

    ОдговориИзбриши
  5. Tema je u skladu sa onim sto nam se dogadja. Deca vise nemaju detinjstvo, fakat. Barem ne ono kakvo smo mi imali... Danas se devojcice napucavaju kako bi bile ribe. A, šta će biti kad porastu? Ajkule, kitovi ubice...?

    ОдговориИзбриши
  6. He, he... i ja sam sa deset jurila za loptom. ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    ОдговориИзбриши
  8. nije mi dobro kad ovo vidim,,,dete treba da bude samo dete,,a tek ona americka emisija na tlc-u o malim americkim misicama od 3 godine...katastrofa..

    ОдговориИзбриши
  9. Heh, malo sam ti švrljala po blogu, i naletim na ovo !
    Znaš šta, to se sve namerno radi i nema ko da stane na put tome. Jednostavno nekome ide u korist da izvrne čovekovu svest i potpuno ubije značenje tj, osećanje morala...
    Tužno zaista...
    Istu poruku šalje i ona emisija na TLC-ju sa onim devojčicama princezama koje šminkaju i stavljaju im perike i ko zna šta još, i onda one kao izvedu neku tačku a mame pokupe novčanu nagradu ! To je emisija za pedofile, jasna stvar :(
    Mislim, koja bi normalna osoba dozvolila da mu se to radi od deteta, ali kad to vidiš na TV-u, onda se zapitaš i pomisliš kako je to možda normalno?? Ma užas...

    ОдговориИзбриши