Претражи

петак, 15. јул 2011.

Prirodna lepota

Ne znam zasto sam godinama koristila svakakvu "kupovnu"kozmetiku kad se sto puta bolji efekti postizu onim sto imamo u kuci.Priroda nam je sve dala,na nama je samo da pruzimo ruku i preuzmemo darove..
Umivam se cajem od kamilice ili od zalfije koji drzim kao tonik u frizideru.U ovim vrelim danima dobro dodje da se prska lice time samo me mrzi da odem da kupim bocicu sa rasprsivacem:)Na lice stavljam maske koje sam napravila od mesavina nekad od paradajza,nekad od limuna(imam masnjikavu kozu) i kukuruzno brasno je extra za piling!Znaci zasto trositi za pilinge,tu je secer,tu je griz,sve sam isprobala i sve odlicno odradi posao.
Jos bih volela da uzgajam aloju pa da imam lek za sve.Koristila sam sprej iz First living,i to je nesto sto je svakako blagotvorno i pravi melem za sve.

Za kosu muckam i maslinovo ulje i zumance,i jogurt ma sta dohvatim.Fora je samo da nas ne mrzi.lako je biti lep,znaci fora je da se odvoji to malo vremena da posvetimo sebi. Naravno,ako smo opustene i sa pozitivnim mislima efekti ce biti desetostruko izrazeniji.

Нема коментара:

Постави коментар