Претражи

уторак, 26. јул 2011.

Apoteka

U Beogradu jako retko naidjem na apoteku gde dobijem bilo kakav savet vezano za preparate.Mozda i ja preteram sa pitanjima,ali valjda i te farmaceute treba makar malo da zanima sta sve ima u tim sarenim bocicama sto drze na policama.Ovaj put cu se uzdrzati od komentarisanja Lilly drogerija,to je prica za sebe,ali cinjenica je da tete koje rade po apotekama,sto privatnim,sto drzavnim,nisu bas predusretljive i ljubazne.Rizikovacu da zvucim kao dzangrizava baba,ali cesto mi se desava da udjem i pitam za neku kremu tipa Vichy,Eucerin i onda uzmu,citaju sta pise na kutiji,slezu ramenima..Sto ce reci da o tome znaju koliko i ja.Znaci informisati se na drugim mestima!Svasta,pa cemu sluzi internet?
E zato ja hocu da kazem koju rec i pohvalim apoteku za koju sam slucajno saznala po raznim forumima.U pitanju je Sanapharm,u Njegosevoj ulici,evo sajta:
 http://sanapharm.rs
Kad sam otisla tamo posle upita mejlom na koji su mi ekspresno odgovorili,docekala me divna mlada osoba.Raspricasmo se(zene,sta ces) i fino mi je objasnila da oni muckaju silne kremice,sto za lice-sto za telo i svakako da cete dobiti preporuku sta je za vas posle konsultacije sa njihovim osobljem.Koristila sam neki njihov krem od maline koji je skroz vodenast,diiiivno mirise.Takodje sam uzimala neke kremice od nevena za telo,pakovanje je skroz korektno i proizvodi su bas svezi,strogo vode racuna o tome.

Tako da,ako vas put navodi u okolinu Kalenic pijace,svratite i pitajte za sve sto vas zanima.Ja cu svakako ponovo otici i za male pare se opremiti dobrim mazalicama!

Нема коментара:

Постави коментар