Претражи

субота, 23. јул 2011.

Pohovana ljubav

Leto je u jeku i sa svih strana nas bombarduju govorancijama kako treba da jedemo laganiju hranu i tome slicno.Posto su inace voce i povrce glavne stavke u mom jelovniku trudim se da uticem i na svoju jacu polovinu da malo "olaksa"obroke ovih dana.Tako se ja,samozvani car u kujni,bacim na obradu sarenisa koji sam doteglila sa pijace i pripremim mu papazjaniju milina jedna.Sve prsti od boja,mirisa,lagano dinstani patlidzan,tikvice,sargarepica sacuvase svu car podrzani raznim zacinima koje obilato koristim.I popapao je on sve to lepo..kao inace sto pojede uglavnom sve sto mu ja spremim sa puno zahvalnosti:)
Kad u zlo doba(citaj:dva sata posle rucka)cujes:a jel bi mogla da spremis pohovani kackavalj...I sta cu,kud cu,volim da ispunjavam kulinarske zelje u zadnje vreme pa eto napravih nesto sto je trebalo da lici na to.Mrzim pohovanje i sve sto podrazumeva przenje u masnoci ali definitivno nasi muskarci bez toga ne funkcionisu.Cim obrok nema bar hiljadu kalorija kao da nije ni jeo..I eto,zeznuh se pa sam tanko sekla kackavalj pa je to sve fino zagorelo i nigde ni traga caroliji topljenog sira.A on je opet sve fino popapao i zahvalio se,dusa moja.Jer svaki trud je vazan i treba da se prizna pa makar nosio miris zagoretine mmmm,e to je,ljudi moji,ljubav!


Kad vec pricam o hrani,superiska recept: Zapeceno povrce
POTREBNO JE
400 g belog pilećeg mesa, 2 šargarepe, glavica crnog luka, 2 čena belog luka, 300 g karfiola, 250 g brokolija, 3 krompira, 50 ml pavlake s manjim procentom masti, 2 jaja, ulje, so, biber.
Brokoli, šargarepu i karfiol operite, isecite, kratko prokuvajte u posoljenoj vodi i procedite. Dodajte proprženi seckani crni luk i malo začina. Krompir isecite na kocke i rasporedite na dno podmazanog vatrostalnog suda. Preko krompira rasporedite nasečeno meso i polubareno povrće. Sve prelijte mešavinom jaja, pavlake i 100 ml vode. Pecite pola sata na 200 stepeni.I prijatno!
 


Нема коментара:

Постави коментар