Претражи

понедељак, 16. новембар 2015.

Novi pocetak

Dugo me nije bilo u blogosferi,potpuno opravdano jer sam na svet donela predivnu curicu. Ona ispunjava sve vreme mog sveta i ne ostavlja mi puno prostora da se bavim drugim stvarima. Ali kad se nesto voli uvek se nadje vreme za to,tako je i u mom slucaju vezano za pisanje bloga.Za sve citateljke veliki poljubac pa da se druzimo!!

Razmisljala sam u zadnje vreme o mnogim stvarima vezano za kozmetiku,sminku jer nisam jako duuugo imala vremena ni senku za oci da stavim (verujem da ce me mnoge mlade mame razumeti).Trudim se da budem i vise nego ekonomicna, kucni budzet mi dozvoljava nabavku samo nekih jeftinijih komada marke Golden rose,Deline i slicno ali to nikako ne znaci da su to losi proizvodi.Uglavnom su me vise odusevili jeftiniji proizvodi od raznih skupih. Ovih dana se najvise druzim na primer sa prejeftinom kremicom Propanthen


Sjajno hidrira i koza je upija neverovatnom brzinom. Kao podloga za sminku i vise nego dobra,u DM se moze uzeti za 165 dinara cini mi se.Ima i varijanta od 6% pantenola, to vec ne znam kakva je.Pise da se moze koristiti i posle depilacije,i naravno za ubode insekata,znaci hladi kozu.
Sledeca jeftina stvar koja uvek mora postojati u mojoj kuci je Njegovo velicanstvo vazelin.Pored toga sto je "mama"za mazanje suvih stopala,ruku,neprevazidjen je da se premazu kozne cipele pa se sijaju,sijaju..U principu moze se mackati svuda pa i oko ociju gde preimecujem da su me napale sitne bore smejalice.Za njih ce uskoro morati da radi nesto jace,ipak imam 32 godine ali za sad tu je stari dobri vazelin.Bude ujutru nesto masniji taj deo oko ociju kad preteram pred spavanje ali ne verujem da se moze preterati jer ga svakako koza upija.

Moje otkrice za umivanje lica je svakako africki crni sapun,vec sam pisala ranije o njemu a ja se i dalje druzim sa njim.To je pravi melem za kozu,imam utisak da se umivam kremom!
Evo recenzije sa neta:
"Description
  • All Things Good
  • Naturally
  • Rejuvenating
  • Made with Oats, Aloe and Honey
  • 100% Vegan
Naturally Exfoliates and Moisturizes
Our Raw Black Soap with Organic Shea Butter is an exceptional moisturizing exfoliant that's effective on all complexions. Rich in nutrients Vitamins A and E, our Black Soap helps regenerate skin cells and neutralizes free radicals, restoring your skin's natural elasticity and preventing premature facial lines.
Dr. Woods proudly supports women's cooperatives in Africa that process the plantains and harvest the shea nuts used in our Raw Black Soap with Shea Butter. Indulge with good intentions.
All Things Good
It's a simple code we live by.
We want to feel good in all ways - from what we put on our skin or in our body, to how we treat others and our environment. We want to feel special and indulged, without being wasteful or robbing future generations of our natural resources.
That's why we strive to use only the most natural, effective and sustainable ingredients we can find.
We make everything here in the USA, but search the world sourcing the finest ingredients for our products to create a brand we believe in...a brand that makes a difference by doing what's right for you, your family and our planet.
Warnings
Not animal tested
Jako bitna stavka da nije testiran na zivotinjama.Koristim ga vec duuugo i moram da ga hvalim svima koje znam a i porucujem ga za sve prijatelje. Ako ste zainteresovani za 600 dinara ga mozete kod mene kupiti!

Toliko od mene da ne davim previse za pocetak posle pauze!Ljubacc za sve moje blogerske drugarice






2 коментара:

  1. Dobrodošla nazad, kao prvo.
    Isprobaću afrički sapun (pantenol već imam, koristim da svakodnevno). I ja sam se ove godine porodila i neko vreme zapostavila blog, i baš rešila da mu se vratim i redovno da pišem, ali, kako sednem za kompjuter, moj bebac počne da se buni :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja zaboravila najvažnije, a to je da čestitam :-) Sve najbolje obema, da ste žive i zdrave i da jednog dana razmenjujete kremice međusobno.

      Избриши