Претражи

субота, 21. новембар 2015.

My skin routine

Ovih dana se koza navikava na velike temperaturne sokove, sa tim u vezi je tesko da bilo ko moze sa sigurnoscu da zna kako ce koza da odreaguje na bilo koji proizvod. Cas vruce u novembru kao u septembru, cas puno hladno,nasa sirota koza svasta trpi. Moja za sada reaguje u vidu isusenih delova i ne znam vise sta da joj radim posto se svojski trudim da joj ugodim.Ali bas,bas,nije mi tesko i da muckam maske od kvasca,jogurta i svastajosnecim.Avaj,oko ociju su se urezale izdajnicke borice i uskoro ce neki ozbiljniji zahvat morati da bude primenjen. Za sad tu je standardna nega u vidu redovnog ciscenja blagim Avon sredstvom ili bebi sapunom kad imam puno sminke na licu.

Pominjala sam ranije i super cistac koji porucujem sa iHerb-a, naravno za negu moram da pomenem i fenomenalni crni sapun koji me odusevljava za kupanje celog tela.
Sto se tice kremica, trenutno je aktuelna matirajuca Eveline i bas je dobra za preko dana,ali moram sto pre da nabavim nesto jace za noc.Narocito u okoloocnom predelu koji je posebno osetljiv
Verovatno mi nedostaje antirid pored pantenola (Propanthen) koji obilno koristim svakodnevno cak i za cipele:)

Ovih dana proucavam klipove na YouTube koji se bave tretiranjem obrva posto iste ne umem da sredim sa svoje 32 godine.Tu i tamo ih pocupkam ali da ih ja nesto zagladim,pocesljam,obojim ne umem pa to ti je. Iskreno,groteskne su mi dame koje preteruju sa popunjavanjem obrva jer je to bas "in" ali volela bih da ih nekako ukrotim tako da cu se obratiti profesionalcu u bliskoj buducnosti.Mogu mi se slobodno javiti pinceta-nindze.
Sto se tice mleka za telo miksujem sve i svasta,trenutno najvise koristim Baleine losione
Ima i varijanta sa shea butterom
Sve su to fine kremice koje lepo hidriraju ali sam primetila da mi je koza najbolja kad je ne mackam svakog dana,jer onda trazi jos i jos i jos.Posto se depilacijom ne bavim vec brijem dlacice Pavloviceva mast mi je neprevazidjena za umirenje crvenila.
Toliko za sada,kiss kisss

Нема коментара:

Постави коментар