Претражи

понедељак, 5. септембар 2011.

Moc,slava & sex

Neke stvari ostaju konstanta u vrhu prioriteta ljudskog roda..Otkad je covek sisao sa grane pozeleo je biti glavna faca u svom coporu,da bude najmocniji,najjaci i da ima najbolju ribu.Do dana danasnjeg se nije mnogo promenilo sto se tice ljudskih poriva.Rusi sve pred sobom na putu ka vrhu-krilatica je svih svetskih lidera od praistorije na ovamo.
E zato nam serviraju upravo price sa ovakvim stvarima u najpopularnijim serijama koje fanaticno pratimo,to nam nikad ne moze dosaditi..
Evo nekih serija ciji sam veliki fan i koje svima toplo preporucujem,i pazite da se ne navucete kao ja:)
Game of Thrones
"Kings, queens, knights and renegades use schemes and swords to battle for the throne."Ovo su reci koje cete procitati u sinopsisu ove serije,samo sto je prica mnogo vise od mahanja macevima kao u doba kralja Artura..Tu je mistika,epska fantastika,zmajeva jaja,borci iz leda,ma ludilo.
Puno skandaloznih i incestuoznih prizora samo da znate..
Being Human
Postoji engleska verzija ove serije,kazu da je jos bolja,ja sam gledala samo prvu sezonu americke varijante i nestrpljivo cekam nastavak!Vampir i vukodlak zive zajedno,rade u bolnici da bi vampirko imao redovnu dozu krvi a vukodlak sigurno mesto za pretvaranje kad dodje pun mesec..Zavrzlama je u ovakvoj suludoj prici napretek jer im je cimerka prelepa devojka ali duh:)I mozete zamisliti kakvi su njihovi ljubavni jadi..
A deluju tako obicno..
I najjaca preporuka za pricu o gladijatorima,spletke iz rimskog perioda kad se nije znalo prosto ko koga:)
Spartacus:Gods of the Arena;Blood and sand
Bez zezanja,ti Rimljani su se po ceo dan hm zanimali najprostijim stvarima,a glave su padale za razne sitnice.Red borbi,red sexa,pa sve ukrug i naravno,puno krvi..i,drage moje dame,puno zgodnih muskih tela za uzivati
Iju,kakvi prizori!Ali,ne mozemo im zameriti,trebalo je ispuniti duge dane,oni nisu imali tv,internet i tako to:)
Odlicni kostimi i glumci,skupa scenografija,uverljivo prikazan velicanstven period ljudske istorije..znaci kad se jednom krene sa gledanjem ne staje se do kraja.Ja jedva cekam nove epizode,ima tu jos preporuka od mene koje ostavljam za sledeci put..Da ne bude da ja bas sve gledam..ha ha:)

Нема коментара:

Постави коментар