Претражи

петак, 22. март 2013.

Ja volim cipele,a ti?

Vecina zena ce vam reci da ce izmedju hrane do kraja meseca i para novih cipela izabrati cipele. Zvuci suludo,ali je tako? Kako covek da odoli kad stalno izbacuju nesto novo, tehnologije koje koriste se stalno usavrsavaju,pa tu su razni dodaci,nitne,nakit,boje od najmirnijih do najludackijih mogucih. I ja sam veliki ljubitelj ali nisam pobornik toga da se za jedan par izdvoji novac kao za opremanje jedne sobe u stanu. Moze se biti moderan i uz manje novca, jeste da nije narocito interesantno ali realno moze.


Evo ove su bas ruzne,zar ne

Kazu da se nose spicaste ovih dana, ja ih bas i ne preferiram ali stoje na polici,neka se nadju..
Kao Pepeljuga cekam da mi moj princ donese lepi par, neka su i iz Safrana,samo nek su nove!



6 коментара:

  1. Jao, ove na prvoj slici su savršene, maštam o takvom klasičnom modelu u toj ili sličnoj boji, NEOPHODNE su mi! Ko šiša hranu, ionako bi mi dobro došlo da skinem koje kilo xD

    ОдговориИзбриши
  2. Joj ja sam od onih sto vole cipelice na spic, sta cu, stara dusa sam i volim ih. Vec osjetim pogled koji osudjuje tako da vise necu ni zucnuti o njima! :))

    ОдговориИзбриши
  3. Ja obozavam cipele,verovatno cu jednog dana ziveti u jednoj jer necu imati gde :D

    ОдговориИзбриши
  4. Wow these shoes are really gorgeous! I am in love with the burgundy ones on the second picture, the flats on the fourth and the one on the twelth picture! Inspiring!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ОдговориИзбриши