Претражи

уторак, 25. септембар 2012.

TWEET,TWEET!

Moja omiljena društvena mreža je Twitter.Znači ne Facebook,već upravo Twitter.Od dana kad sam se registrovala iz puke radoznalosti i ukopčala kako to ide ja sam se navukla..Facebook nije na mene delovao kao na gomilu ljudi u okruženju,provedem tu svega par minuta dnevno,bacim pogled na neke slike,proverim kome je rođendan i to je to.A Twitter je,ljudi,super stvar!
Ova mreža je pre svega izvor mnogih informacija i vrućih zbivanja.Svi komentari na društvene okolnosti u zemlji i svetu prvo tu ugledaju svetlost dana.Posle isti budu okačeni na raznim internet portalima,umnogome i prepisani.Imate doskočice,poslovice,opaske,stihove,pa prepucavanja,razmišljanja,nažalost mnogo i psovki.Bukvalno kao neki javni SMS servis izmedju ooogromnog broja ljudi.
Znači kad hoću brzinski da saznam gde je recimo najbolje crno pivo u Zemunu najpre ću da upitam tviteraše,u roku od dva minuta biče zilion odgovora na lajni.Pitate se šta je lajna?E to vam je kao ono na FB spisak statusa trenutno aktivnih ljudi na mrezi.Često se vodi diskusija oko jedne teme,pa se rodi zajedničko hejtovanje određene osobe iz javnog života.I naravno svi će vas zamrzeti zbog pogrešnih rečenica izgovorenih na nacionalnoj i rasnoj osnovi.Kome se ne svidite zbog izjava,taj vas unfollow-je,tj neće mu više iskakati na lajni vaši tvitovi..I tako..pisana reč se itekako daleko čuje.
Eto,ja sam na primer uzela pseudonim i zabavljam se,to mi je neka vrsta izduvnog ventila,bacim povremeno neke svoje utiske i aforizme u 140 karaktera..Lako se tu uspostavljaju brojni poslovni kontakti,najveći broj ljudi iz IT sveta i internet marketinga je konstantno na TW.Svi biznis moguli su tu i možete im se fino "uvlačiti"
tako što ćete fejvovati(lajk=)njihove tvitove.Možda vas neko vrbuje za internet portale recimo..Lik NičimIzazvan je postao maltene deo džet seta,a svi ste verovatno čuli za Pokojnu Milevu koja je svojim mahom bizarnim tvitovima uzburkala srpsku javnost.Obrela se čak i na Pinku a lupa po tastaturi možda čak u nekom u podrumu,i boli je uvo!
Eto,probajte!Ima manijaka,umobolnih,komedijaša,ma svega i svačega a vi izaberite svoj fazon i podelite šta hoćete sa svima! Pardon tvitajte!
https://twitter.com/NichimIzazvan
Jer ko zna možda pročitate svoj tweet i u novinama pa postanete uticajni..

Нема коментара:

Постави коментар