Претражи

недеља, 25. децембар 2011.

Maskenbal-fobija 2011

Pod stare dane se uputih u noćni provod posle duuuuuuužeg vremena!Htedoh da budem nesto kao Cindy Lauper ili tako neka rock girl,ispalo je pomalo smešno ali maskenbal je prilika da čovek uziva u tudjoj kozi na par sati zar ne?Naravno,lokacija kultni KST,ko nikad nije bio treba bar jednom u životu par dana pre Nove godine da se upusti u ovakvu avanturu!



Slike vrede hiljadu reči ali treba osetiti to ludilo,jer se ljudi prilično uživljavaju u uloge!Ovi momci su batinali okolo kao u filmu Paklena pomorandža,pecaroši pecaju ljude,popovi čitaju molitve,Rambo puca na sve strane i slično..
Ja sam se smrzavala kao i uvek i zato se uvek iznova divim smelosti devojčica da budu golišave sobarice,prostitutke,medicinske sestre,mlade..
A Viva Vox su naprosto božanstveni!Čula sam njihov rad samo preko You Tube ali uživo ostavljaju bez daha!

I tako..





6 коментара:

  1. nikada nisam bila ni na jednom maskenbalu, a iskrena da budem, vec nekoliko godina bih jaaaaako volela da odem na neki :)

    super su se maskirali ljudi, i to ne tek onako vec u bas profi kostime, svaka cast :)
    za viva vox sam cula od drugarice koja je isla na koncert i svaka cast za njih kako pevaju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoooo...imam neko drustvo koje radi tamo, ali sam ih eskivirala jer mislim da sam vise dosadila svetu i planeti sa svojim maskiranjem u Robin Hood-a...ili Robin Hudicu,kako prijateljice i ja zovemo moj alter ego :-)))) sta cu, kad to voli. Bila sam na maskenbalu vise puta, a poslednji put pre par godina, i bilo je ludo ;-))) hvala sto si me setila na te trenutke :-))

    ОдговориИзбриши
  3. I ja volim,preskocila sam dve godine,jos se ljudi secaju moje izvedbe Lare Kroft hahahaha.Izgleda da sam nesudjena glumica pa ovakvim igranjem uvek iznova budim podivljalo dete u sebi..

    ОдговориИзбриши
  4. Jao obozavam maskenbale, tada me zadivi koliko su ljudi kreativni u kreiranju svojih likova.

    ОдговориИзбриши
  5. Hhahahaha, čovek krava je pobedio, umrla sam od smeha :))

    ОдговориИзбриши