Претражи

понедељак, 17. октобар 2011.

Could I skip this day?

I jos kazu ujutru je najbolje,ma vazi..Kad ti dan pocne sutem u glavu sta sledece da ocekujes?Znas da ce ceo dan biti maler do malera,sledeci vec vreba tu negde iza coska..Izvinjavam se unapred sto cu biti malo nakrivo nasadjena ali neispavanost ostavlja danak sve vise na moju licnost.
Parovi dele sve,jel tako?Znaci i ako je postelja 2 sa 2,to je u redu,jel se volite i prezivecete sve jel tako?Ma kome treba san ovih dana,to je precenjena stvar,cisto gubljenje vremena koje se moze utrositi na razne druge stvari.Jer kad odradis sitnice kao sto je posao,pranje,peglanje,kuvanje,ljubljenje,grljenje,setanje i tako te banalnosti zasto bi bila umorna?Potrebno je da stavis bateriju da se napuni i idemo dalje!Bolje i tako nego da spavas u istom krevetu sa polumesecarem,stalno si na oprezu i ode san do djavola..
I tako ti meni dan zapocne bang!Sut u glavu!Kako da spasim ostatak dana?Ne umem da spavam preko dana,ne prija mi i to je to.Znaci vracanje u krevet otpada a kao zombi sam..Svete,cuvaj se!Sad da mi se na vratima pojave Dzoni Dep,Marat Safin i Dzordz Kluni zajedno oterala bih ih u tri lepe..Ma ni moka iz Grineta ne bi resila stvar,cak ni bela..Cak ni casica kruskovace na prazan stomak..mada kazu ipak dobro je za lepotu i cirkulaciju,onda moze:)Nece pomoci ni ona dva radijska voditelja sa totalno sumanutim pricama,samo prozivaju predsednika,smorili su..
Da li naci utehu u dorucku?Cvrc,ja ne doruckujem.Meni hrana inace ne predstavlja nista,a ujutru tek mi je zlo od pomisli na hranu.Sto nisam od onih koji pod stresom orobe frizider i posle su kao novi,ehhhh.Ali ne,kod mene sve mora komplikovanim putem..
I dalje besnim.Jos na svu muku slucajno bacim pogled u ogledalo-jaooo,ima li kraja agoniji?Gde mi je bre oko,juce je bilo tu..Valjda ispod ove silne koze sto se kapci zovu,a ove strafte na licu sta cu sa njima..Lepo pise u Cosmopolitenu da kupimo satensku jastucnicu i spavamo kao princeze da bi se probudile kao Merilin.Da sam poslusala bar neke savete iz casopisa gde bi mi kraj bio..mozda ne bih bila uz ruskog milijardera ali se ne bih budila u skucenoj postelji koja ocigledno nema kapacitet za ova zaljubljena srca..Kakva more ljubav!Ako se ne naspavam,ubicu ga!Dobicu bore i podocnjake,dzaba mi najskuplje kreme koje ionako ne mogu priustiti.Svako svoj krevet treba da ima i tacka!Znamo svi cemu krevet sluzi,ali posle svega za dobrobit covecanstva ljudima je pre svega san neophodan za funkcionisanje.Ima da nabacim ovako nesto Swarovski i Bog da me vidi..laku noc!
Sleep mask

1 коментар: